★ 10% הנחה על כל האתר בקוד קופון - SHELBY10 ★

משלוח חינם בקניה מעל 400 ש״ח

השלמת עיצוב הבית באמצעות תמונות מיוחדות לבית

מחפשים רעיונות לעיצוב הבית? תכירו את הטרנד החדש בעולם העיצוב: תמונות מברזל המיוצרות באמצעות טכניקת חיתוך לייזר חדשנית, ומעניקות לכל חדר מראה מודרני, מתוחכם וביתי.

בכל מה שקשור בנושא עיצוב הבית, תמונות הן חלק בלתי נפרד: אחד הדברים הראשונים שאנחנו חושבים עליהם כשאנחנו נכנסים לגור בבית חדש זה איך נקשט את קירות החדרים. אחרי הכול, עד שלא נתלה על הקירות יצירות אמנות או תמונות שמבטאות את הטעם שלנו, הדירה לא תרגיש עד הסוף כמו הבית שלנו. אז בין אם עברתם דירה ואתם מחפשים רעיונות לעיצוב סלון, או שסתם בא לכם לרענן את הבית עם יצירה חדשה, כדאי שתכירו את הטרנד החדש בעולם העיצוב: תמונות מברזל.

טרנד חדש בעיצוב הבית: מהן תמונות מברזל?

יצירת תמונות מברזל היא טכניקה שמאפשרת ליצור דימויים שבהם בין רישום לפסל דו-ממדי, אותם אפשר לתלות על קירות הבית. הדימויים נחרטים בתוך לוחות ברזל כך שנוצרות צלליות המוקפות בחלקים ריקים, דרכם ניתן לראות את הקיר. הטכניקה הזאת מאפשר יצירה של דימויים אווריריים ומינימליסטיים, בעלי אופי מודרני ומראה מיוחד. אתם מחפשים תמונות מיוחדות לבית, יכול להיות שתמונות מברזל הן הבחירה בשבילכם.

תמונות מיוחדות לבית

למה תמונות מברזל?

מבחינת התוכן שלהן, איך הבדל בין תמונות לבית מברזל לבין תמונות אחרות, שמודפסות על נייר או על קנבס: אמנים רבים מעצבים תמונות מברזל, וניתן למצוא טווח רחב של נושאים וסגנונות. בין אם אתם מחפשים עיצובים מופשטים, דימויים מעולם החי והצומח או דווקא דמויות אנושיות - תוכלו למצוא את הסגנון והנושא המועדף עליכם. הייחודיות של תמונות מברזל הוא שיש להן מראה מיוחד, הנובע מהמשחק בין הסילואטות לחלקים הריקים, ומתאים לעיצוב של חללים בעלי אופי ייחודי ואווירה מודרנית. התמונות האלה יקפיצו מיד את העיצוב של החדרים שלכם ויעניקו להם חיים ועניין.

עיצוב חדשני למראה מודרני וביתי

יצירת תמונות מברזל מתאפשרת בזכות טכניקה חדשנית שפותחה בשנים האחרונות: חיתוך לייזר באמצעות סיב אופטי. טכניקה זו מאפשרת יצירה של קווים עדינים מאוד, כך שלמרות השימוש בחומר כבד כמו ברזל, התוצאה המתקבלת היא של יצירה אוורירית וקלילה.



תמונות מיוחדות לבית

מגוון רחב של דימויים

כאמור, תמונות מברזל יכולות להגיע במגוון רחב מאוד של עיצובים וסגנונות. אמנים רבים המתמחים באיור משתמשים בטכניקה הזאת כדי להביא לחיים את הרעיונות שלהם. לכן, ניתן למצוא יצירות השואבות השראה ממגוון של עולמות ויזואליים - החל מעולם הטבע ועד ליצירות מופשטות. את היצירות ניתן להשיג בגדלים שונים על מנת להתאים אותן באופן מושלם לחדר שבו אתם רוצים לתלות אותן. לעתים קרובות ניתן גם לבקש הדמיה של היצירה על קיר הבית, שתיוצר במיוחד עבורכם באמצעות טכנולוגיות של מציאות רבודה. עיצוב הבית מעולם לא היה מתקדם יותר.